2019. január 30., szerda

Közlemény!

Sziasztok! 

Az új oldalra már felkerült a 6. és 7. fejezet, ha valaki azóta nem járt volna arra vagy nem sikerült neki megnyitni az oldalt. Néha nekem is adódik probléma az oldallal, mivel egy-két böngésző előszeretettel teszi tiltólistára a flaunt által igényelt oldalakat, de ha törlitek az előzményeket a böngészőtökből helyre szokott jönni az oldal és újra elérhető. 
Leginkább nálam a Chrome böngészőbe működik a legjobban, ezért ha zavartalanul használni szeretnétek töltsétek le! 
Ha pedig valaki a word formátumot nem tudja megnyitni vagy megnézni, mert titkosított fájlként kezeli, akkor frissítsétek a microsoft wordot a készüléketeken. 
Az ios/android rendszer is támogatja a docx. fájlokat.  
Bármi kérdésetek van nyugodtan írjatok nekem, a másik oldalra kiteszek egy csevegőt is, hogy könnyebben elérhessetek, mivel ha van időm felnézek az oldalra. :)

Ajánlanám, hogy kövessetek be G+-on, mivel oda most is kiírtam, hogy elkészültem a két új fejezettel, de aki nem követ az nem kap első kézből értesítést. Tudom, hogy ide többen is felnéztek, de idővel ezt az oldalt szeretném megszüntetni és egyszerűbb lenne ha mindenki tudna követni, később lehet facebook csoportot is csinálok, hogy ott is értesítést kapjatok róla, mivel a mai világban azt többen figyelemmel követik az emberek, de egyenlőre ez még a jövő zenéje. 

Remélem tudtam segíteni azoknak, akik nem tudták megnyitni eddig a fejezeteket vagy az oldalt. 

Dee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése