2018. december 27., csütörtök

Költözés!

Sziasztok!

Úgy határoztam, hogy az oldalt elköltöztetem egy másik oldalra és nem maradok a blogspotnál, mivel egy oldalra szeretném feltenni a fordításaim és sosem szerettem ezt az oldalt. Már egy ideje gondolkoztam rajta, csak mindig elhalasztottam, de újévkor már egy másik oldalon leszek elérhető, amit megnyitom ki fogom írni ide is és egyéb közösségi oldalakra, hogy hol lesznek találhatóak a fordításaim. 
Ma felkerült a A játék megváltozik 3. fejezete, a héten még fogok jönni még egy fejezettel, mivel ajándékot ígértem nektek. :)
Továbbá Robin Kaye: Domestic Gods - Házias Istenek című sorozata is be lesz ütemezve az oldalon. Ennek a sorozatnak is az első része a Rómeó, Rómeó még régebben megjelent, de azóta senki sem folytatta a sorozatot. Valamikor ez is érkezni fog az oldalra! :)

Boldog Újévet kívánok nektek! :) 
És ne felejtsetek el visszanézni a héten az oldalra, mert jön a 4.fejezet is A játék megváltozik című könyvből!


1 megjegyzés: