2018. november 18., vasárnap

Nalini Singh - Egy világ két faj állandó küzdelem 11. - Kusza Szükség

Sziasztok!

Annenel közösen fordítjuk Nalini Singh: Egy világ két faj állandó küzdelmének meg nem jelent részeit, jelenleg a 11. részt fejeztük be és ezt most elhoztam nektek pdf formátumban, a későbbiekben valószínűleg epubba is felkerül, de egyenlőre még ez van kész. 
A napokban, pedig neki állunk a 12. résznek és novella is hamarosan elkészül, ami a két rész között játszódik, Lara és Walker történetét meséli el. 

A Kimaradt Jeleneteket Anne fordította. :) 

16 megjegyzés:

  1. Hogy én erre mióta csorgatom a nyálam?! Szuperek vagytok, lányok!!! Köszi szépen a munkátok! :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm ,nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó olvasást:) Örülök, hogy ezt is várjátok! :)

      Törlés
  3. Nagyon, nagyon köszönöm! Angyalok vagytok lányok! Nalini a kedvenc írónőm, már régóta várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen! :) Jó szórakozást hozzá. :) Nekem is az egyik kedvencem :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuperek vagytok köszi :) A könyv elejèn fel vannak sorolva a már lefordított rèszek amik közt vannak novellák is. Ezeket vanon merre találom meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! :) Megkérdezem Annet, hogy feltehetem-e ide őket pdf-be a Nalini Singh fülecske alá és akkor ha engedélyezi, akkor innen le tudjátok tölteni. :)

      Törlés
  6. Nagyon szépen köszönjük. Szuperek vagytok. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szívesen mindenkinek! Jó olvasást!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönöm! T.T Örök hála! :) Várom a folytatást. ;)

    VálaszTörlés
  9. Majdnem elbőgtem magam, mikor rátaláltam erre az oldalra.
    El sem tudom mondani, mióta keresem ezt a részt magyarul.
    Leírhatatlanul hálás vagyok, nagyon szépen köszönöm a munkátokat!

    VálaszTörlés
  10. Istenem ,végre tovább tudom olvasni. Fantasztikusak vagytok! Millió köszönet.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépen köszönöm a fordítást. Remélem folytatjátok😍

    VálaszTörlés